Heb ik een account nodig om te bestellen?

Je hebt zelf de keuze om een bestelling te plaatsen met account of zonder account. Door een account
aan te maken  kun je het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere
verzendadressen opslaan, bestellingen bekijken, volgen en meer. Het is ook mogelijk een eenmalige bestelling te plaatsen, hierbij vul je je winkelwagen en klik je vervolgens op kassa, je gegevens worden dan eenmalig voor deze bestelling gebruikt.

 

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen €7,25,- per pakket of gratis ophalen in de praktijk.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Jhénevi geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@jhenevi.nl . Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

 

Product ruilen

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@jhenevi.nl . Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”

 

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren? 

Omdat bestellingen automatisch worden doorgestuurd is het helaas is het niet mogelijk om je afgeronde bestelling nog te wijzigen of te annuleren na plaatsing. 

 

Levertijd & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Jhénevi probeert zo snel mogelijk uw orde te verzenden , verzending kan 5 tot 7 werkdagen duren, houd rekening met de feestdagen van een langere levertijd. Soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€ 7,25 voor bestellingen onder de € 100,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 100,-

Je hebt hier de optie je bestelling als standaardpakket te laten verzenden. Zendingen kunnen worden gevolgd met een gekoppeld Track & Trace code. 

Contact

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

Jhénevi
Tel: 0624936344
Mail: Info@jhenevi.nl 
Ons vestigingsadres:
Breitnerhof 14
1816 XC Alkmaar
KVK: 82967652

BTW: NL003759392B18

Betaling

Bij Jhénevi Shop kun je op de volgende manieren betalen:
iDeal. Met de optie iDeal worden de kosten voor jouw bestelling meteen afgeschreven.  Indien je in het bezit bent van een (persoonlijke) kortingscode dient deze voor het plaatsen van je bestelling te worden ingevoerd. Wij kunnen kortingscodes niet achteraf verrekenen.